"Cara Klimakskan Isteri Berkali-kali Hanya Dengan Ekor Kuda..."

Biar Betul !!!? Macam mana ekor kuda boleh Puaskan Isteri sampai Klimaks?

Ha.. Pernah Tak Dengar Tentang Tindik Ekor Kuda?

Ya! ekor kuda! Kuda seperti gambar di bawah ni...

Bedasarkan maklumbalas orang yang pernah guna tindik ekor kuda ni berkata bahawa, jika bersetubuh dengan isteri menggunakan zakar yang bertindik ekor kuda ini, si isteri pasti akan...

  • Klimaks berkali-kali sebabnya.. Baru beberapa kali henjut isteri dah terpancut klimaks..
  • Wanita yang kena ekor kuda ni pasti tak akan cari laki lain, sebabnya jika boleh dia mahu seks tiap-tiap malam!
  • Ada yang kata isterinya minta sampai 8 kali semalam.. Biar betul ni...?
  • Isteri yang bisu sebelum ini pasti akan mengeluarkan suara nikmat, bila kena ekor kuda ni.. iye ke?

Jika anda ingin tahu dan ingin tahu lebih lanjut apakah kegunaan ekor kuda ini, jom baca kisah di bawah ini...

Assalammualaikum Saudara,


Kisah ni semasa usia saya 19 tahun, ada seorang pakcik di tempat saya bekerja yang umur dia dalam lingkungan 60an. Dia ni seorang pencen bekas kakitangan TNB, kami memang sering duduk semeja dan sembang-sembang pasal perempuan.

Pakcik ni punyai 2 isteri masa tu, jadi banyaklah juga pengalaman dia di ceritakan pada saya. Jadi hari ini saya nak kongsikan salah satu cerita pakcik tu buat anda. Memang menarik ceritanya. Di dalam sebuah sekolah ada seorang warga emas yang bekerja sebagai tukang kebun di taman sekolah tersebut. Dan terdapat juga beberapa orang tukang sapu disekitar koridor sekolah. Tukang sapu ni wanita yang agak berumurlah dalam lingkungan umur 35 keatas mengikut apa yang di ceritakan oleh pakcik tu kepada saya.

Jadi pada waktu rehat salah seorang daripada  tukang sapu ni menyapa si tukang kebun tersebut, dan lama-kelamaan mereka ni menjadi  kawan mesra. Nak di jadikan cerita pada satu hari tu, rakan-rakan tukang sapu tu merasa hairan, kerana setiap kali waktu rehat, pasti  seorang kenalan mereka ni hilang bersama si tukang kebung tersebut.

Jadi mereka ni pun siasat kemana hilangnya mereka berdua ni. Setelah puas mereka siasat rupanya setiap kali waktu rehat mereka berdua ni berada di stor bawah tangga sekolah tersebut.  Di waktu mahu pulang kerja beberapa orang tukang sapu tadi ni pun berkumpul dan bertanya kawan meraka apa yang dia lakukan bersama si tua tukang kebun tersebut.

Lalu kenalan tukang sapu tadi tu menceritakan bahawa dia pasti tidak boleh tidur kerana sering teringatkan si tukang kebun itu. Dia sering gelisah jika sehari tidak dapat berasmara dengan si tukang kebun tersebut.

Bedasarkan cerita pakcik tu pada saya, rahsia si tukang kebun tu ialah dia menindik zakar nya dengan bulu ekor kuda. Dan kisah kenikmatan yang tak terhingga terhadap wanita yang disetubuhi dengan zakar bertindik ekor kuda ni bukan lah satu mitos dan cerita lagenda, tetapi ianya terbukti kebenaran dia.  Semasa saya  ke puhcong  melihat beberapa kenalan saya membesarkan zakarnya (kaedah suntik ke zakar) dengan seorang wak dari jawa, dan kami telah berkongsi cerita tentang ilmu memuaskan isteri ini. Ada seorang budak jawa dalam lingkungan 20an yang bekerja di estet (ladang sawit) menceritakan kehebatan tindik ekor kuda ni. Dia ni memang kaki perempuan, tubuh badan hanya sederhana tetapi zakarnya... subahanallah besar panjang.

Mengikut ceritanya tentang tindik ekor kuda ni, wanita yang pernah di tidurinya tu akan terus mencari dia sehingga kini. Dan tidak mahu dengan laki-laki lain. Budak jawa tu pernah bertanya kepada wanita-wanita itu bagaimana rasanya antara zakarnya ditindik dengan yang tidak. Jawapan wanita semua yang di tanya adalah sama. Iaitu “tiada apa yang lebih nikmat di dunia ini melainkan zakarnya, kerana ada macam-macam rasa, sedap, geli, bagai dijilat di dalamnya dan ada ngilu2 tetapi sedap”

Hal ini juga di akui juga dari beberapa orang yang ada bersama ketika itu, termasuk seorang kenalan rapat saya. Dia berkata, di kampung dia madura jawa barat, ekor kuda yang ingin di gunakan untuk di tindik pada zakar telah di asma dengan pengasih dari beberapa kiai di sana. Ekor kuda tu hanya untuk kegunaan para isteri sahaja dan bukan bagi tujuan melanggan pelacur atau si pemakai tu kaki perempuan.

Beberapa tahun lepas kenalan rapat saya tu ada membawa ekor kuda yang telah di asma tersebut di malaysia, tak sampai 2 hari habis macam goreng pisang katanya. Kali ini saya juga tidak lepaskan peluang dengan memiliki satu set ekor kuda untuk dicuba sendir adakah benar apa yang di katakan selama ini. Selepas cuba barulah saya tahu dan sukar untuk di jelaskan sebenarnya kehebatan ekor kuda ni..

Kini, walaupun isteri penat bekerja, jika soal seks, pasti dia tidak akan menolak! Jika anda tidak percaya cubalah sendiri ! Saya tidak mahu mengeluarkan kata-kata manis bagaikan orang menjual ubat di pasar. Penerangan saya di sini simple dan ikhlas.

Jadi sekiranya anda berminat ingin dapatkan ekor kuda tersebut, sila lakukan order hari ini selagi stok masih ada. Tetapi jangan bimbang, jika stok habis setelah anda melakukan order. anda akan kami maklumkan hal tersebut dan wang anda akan kami kembalikan. ( Ini kerana stok terhad dan sukar di perolehi di sini, kami akan order di Indonesia untuk dapatkanya )

 

Terima kasih kerana kenalkan saya ekor kuda ini, sejak guna ekor kuda ini, isteri saya sering mahu di belai, hampir setiap malam dia akan menjerit kesedapan, kecuali waktu haid saja kami bercuti. Saya rasa amat bahagia sekali!
 
Rondy
Kajang Selangor
 
 
Dulu isteri saya kurang mahukan seks, tetapi sejak kena ekor kuda ni dia mula rasa puas dan sering mahu di setubuhi. Kini kemahuan saya sering di penuhi dan saya tidak fikir lagi untuk cari isteri baru.. Terima kasih binimuda.com !
 
Muyaldi
Kelana Jaya
 

Anda Order hari ini esok akan dapat! dan Berikan Kejutan pada Isteri, pasti anda akan mendengar suara nikmat dari bibirnya malam nanti ! Garenti Puas !!!

Gambar di atas merupakan bulu ekor kuda tersebut, Anda jangan bimbang, kerana ekor kuda tidak akan menyakitkan pasangan anda, atau boleh menyebabkan faraj melecet atau pun luka. Ianya selamat di gunakan asalkan anda jaga kebersihan...

 

HARGA ? Ada banyak pekej..
  • Set 1 = RM250
  • Set 2 = RM150
  • Set 3 = RM100
  • Set 4 = RM50

Perbezaan antara set ialah panjangnya bulu tersebut, maka pilih mengikut baget anda. Yang panjang anda boleh di bahagikan kepada beberapa bahagian untuk di jadikan stok anda atau pun mahu dijualkan kepada kenalan anda!

Perhatian! Bulu ekor kuda ni bukan di bekalkan oleh saya.. memang pengalaman yang di ceritakan ini merupakan pengalaman saya, tetapi bulu ekor kuda ini di bekalkan oleh seorang kenalan saya iaitu Samsul Mulyadi. Jika anda berminat untuk dapatkanya, sila klik butang order di bawah dan anda akan di bawa ke laman web beliau.

Segala masalah dan pertanyaan berkenaan bulu ekor kuda ini, sila hubungi beliau dengan menghantar email pada azizms30@yahoo.com @ Facebook beliau di SINI

Mungkin Anda Ingin Lihat Bagaimanakah Ianya Ditindik Pada Zakar.. Dengan Panduan Yang Saya Sediakan Ini Anda Tidak Perlu Tindik Lagi Pada Zakar.. Kita Gunakan Cara Yang Lebih Mudah Dipakai Dan Mudah Di Tanggalkan.. More Information Download Disini !

Dapatkan Pelbagai Tips dan Panduan Mudah Agar Isteri Pasti Mengeluarkan Suara Nikmat Semasa Bersetubuh & Panduan Bagaimana Isteri Pasti Klimaks Berkali-kali.. Ya! Baru Henjut Beberapa Kali Isteri Pasti Akan Terpancut Klimaks! itulah jaminan kami!

Isikan Nama & Email anda di bawah ini dan nikmati info yang kami sediakan ! Semua maklumat adalah Rahsia & Hanya melalui email sahaja. Semuanya adalah secara sulit dan peribadi. Maklumat anda selamat bersama kami!

Name
Email
 

Sekian,

Daripada;

Muhammad Fuaad

***AMARAN! Jangan guna ekor kuda ini bagi tujuan zina, terutamanya pada isteri orang. kerana kesannya wanita tersebut tidak akan mahukan lagi bersetubuh dengan suaminya kerana sudah rasa tidak puas lagi bila bersama suaminya. Dan ini menyebabkan rosaknya rumahtangga orang dan dosanya juga amat besar.

Kami tidak akan bertanggung jawab sekiranya anda melanggar amaran ini!